آقايان، درخانه چه مي پوشيد
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

آقايان، درخانه چه مي پوشيد

در اين مقاله مي خواهيم به لباس هايي اشاره كنيم كه يك مرد خوش پوش در خانه به آنها نياز دارد.

براي آنهايي كه معتقدند « لباس شما نشانه شخصيت شماست »، اين جمله فقط در مورد پوشش شما بيرون از خانه صدق نمي كند بلكه نوع پوشش در خانه هم مي تواند نشانه فرهنگ خانوادگي و سليقه شخصي افراد باشد...
كساني كه درباره پوششان در خانه بي تفاوت و درباره آن بي ملاحظه و بي حوصله هستند، احتمالا همين خصيصه ها را در نوع روابطشان با افراد خانواده هم دارند. بارها درباره نوع پوشش خانم ها مطلب نوشته شده اما كمتر پيش آمده درباره لباس آقايان هم در خانه حرفي به ميان بيايد در حالي كه آقايان هم بايد به پوششان در خانه توجه داشته باشند و سرسري از كنار آن نگذرند. در اين مقاله مي خواهيم به لباس هايي اشاره كنيم كه يك مرد خوش پوش در خانه به آنها نياز دارد.

لباس ورزشي از جنس نخي
در اين فصل گرم، اولين انتخاب شما بايد با توجه به جنس لباس انجام شود پس وقتي براي خريد يك لباس ورزشي مي رويد، به درصد نخ آن دقت كنيد. شايد بپرسيد چرا بايد لباس ورزشي را به عنوان لباس خانگي استفاده كنيد؛ به دو دليل:اول شيك بودن و دوم راحت بودن، اما نبايد لباس ورزشي تان را با لباس خانگي و بر عكس، لباس خانگي را با لباس ورزشي در باشگاه يكي كنيد.
براي حل اين معضل هم دو پيشنهاد داريم :
اول اينكه لباسي ارزان قيمت بخريد كه مارك خاصي نداشته باشد.
دوم اينكه لباس ورزشي اي كه ديگر نمي خواهيد در باشگاه استفاده كنيد، بشوييد و آن را در خانه بپوشيد.

لباس هاي خواب براي بيداري
چرا در كمد لباس هايتان يك لباس خواب نداريد؟ داشتن يك لباس خواب راحت مي تواند به شما آرامش بدهد زيرا لباس هاي خواب گشاد هستند، جنس نرمي دارند و مدل هاي بسيار زيادي از آنها در دسترس است. شايد بپرسيد با لباس خواب در خانه بگرديم؟ جوابمان منفي است و پيشنهادمان شامل لباس خوابي مي شود كه شما را فقط تا تخت همراهي مي كند. بسياري از آقايان تحمل اين نوع لباس را موقع خواب ندارند و براي همين وقتي براي خريد مي روند، از رديف اين لباس ها به راحتي مي گذرند در حالي كه مي توانند انتخاب مناسبي از ميان آنها داشته باشند.

زيرپوش آستين دار رنگي و شلوار هم رنگ
لازم نيست خيلي پول خرج كنيد تا در خانه مرد خوش تيپي باشيد بلكه مي توانيد با خريد يك زيرپوش رنگي نخي و شلوار هم رنگ با آن، از خود يك مرد مرتب و تميز بسازيد. رنگ هاي آبي، طوسي تيره و فيلي مي توانند انتخاب مناسبي باشند كه براي آنها هم مي توانيد به راحتي شلوار هماهنگ پيدا كنيد.

شلوار راه راه، بلوز ساده
در فروشگاه ها شلوارهاي راه راهي وجود دارد كه جنس آنها تركيبي از نخ و پلاستيك است. اين شلوارها به اندازه كافي براي فصل تابستان خنك اند. اگر جنس مناسبي از آنها را انتخاب كنيد، ديرتر رنگ عوض مي كنند و مي توانيد آنها را با بلوزهاي ساده هم جنس خودشان هماهنگ كنيد.

تي شرت ها و شلوارك ها
پوشيدن شلوارك براي جوان ها كار ساده اي به نظر مي رسد اما براي كساني كه سن و سالي از آنها گذشته و به اين پوشش عادت ندارند، سخت است اما شلوارك هايي كه تا زير زانو هستند، مي توانند انتخاب مناسبي براي كساني كه هم مي خواهند لباس راحتي در خانه داشته باشند و هم بيش ازحد تيپ جوانانه نزنند، باشد. اين شلوارها در رنگ ها و مدل هاي بسيار مختلفي عرضه مي شوند و تنوع آنها دست شما را باز مي گذارد تا انتخابي مطابق بودجه و خواسته تان داشته باشيد. با اين شلوارك ها هم مي توانيد زيرپوش آستين دار بپوشيد و هم تي شرت هاي گشاد رنگي.

منبع : aftabir.com

ريزش مو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 12:46 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 912
بازدید کل : 66212
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما